Известие

Collapse
No announcement yet.

Студен страт 1.9 jtdm

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Студен страт 1.9 jtdm

    Здравейте имам следният проблем като в кипа https://m.youtube.com/watch?v=b2DGoH...ature=youtu.be
    Искам да попитам от какво може да е и какво трябва да проверя. Проблема е абсолютно същия като на клипа, излиза ми същата грешка. Искам да го оправя сега, че тепърва следват студени дни. Акумулатора е нов и не е от там проблема.

  • #2
    Колега, според мен е хубаво, първо да дадеш на контакт, да изчакаш да си минат чековете и след това да запалиш. като гледам така, втория и следващите стартове са наред, така че пробвай да изчакаш чековете и след това пали.
    Alfa 156 1.9 JTD 105
    Alfa 159 1.9 JTDm 150

    Comment


    • #3
      Извинявай не прочетох добре
      Last edited by toni7508; d.m.y г., 09:29.
      Alfa Romeo 1.9 JTD TI ама не баш sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от patro Покажи съобщение
        Колега, според мен е хубаво, първо да дадеш на контакт, да изчакаш да си минат чековете и след това да запалиш. като гледам така, втория и следващите стартове са наред, така че пробвай да изчакаш чековете и след това пали.
        И това съм пробвал, но някой път пали добре, друг път става същото

        Comment


        • #5
          Защо не я пробващ при студен старт да се закачи на диагностика и от там да се види какъв е проблема. Все пак колите ни станаха интелигентни почти колкото и нас хората
          Alfa 156 1.9 JTD 105
          Alfa 159 1.9 JTDm 150

          Comment


          • #6
            Трябва да вържеш диагностика и да гледаш в момента на запалването колко оборота прави мотора. Ако прави под 1000 оборота значи ти е слаб акумулатора или затяга стартера. По-скоро е недостиг на ток. Ако си прави 1000 и малко оборота значи проблема е другаде, но почни от там.
            ....
            Хмм, в последствие прочетох, че си с нов акумулатор. Все пак провери оборотите. Скоро имах подобен проблем и смених алтернатор.
            Last edited by DEGWEED; d.m.y г., 00:36.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
            164, 156, GTV V6 turbo 🏎, 147 - ex 🚘

            Comment


            • #7
              Я смени акумулатора

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от DEGWEED Покажи съобщение
                Трябва да вържеш диагностика и да гледаш в момента на запалването колко оборота прави мотора. Ако прави под 1000 оборота значи ти е слаб акумулатора или затяга стартера. По-скоро е недостиг на ток. Ако си прави 1000 и малко оборота значи проблема е другаде, но почни от там.
                ....
                Хмм, в последствие прочетох, че си с нов акумулатор. Все пак провери оборотите. Скоро имах подобен проблем и смених алтернатор.
                Върви на 900 оборота след запалването, сменил съм два акумулатора единия излетя, защото си мислех, че от него но уви не беше. Аз се чудя да не са някакви свещи, скоро я карах на диагностика, но нищо не казаха за това, макар че ще имам идикация ако е изгоряла някоя...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от bride_petar Покажи съобщение
                  Върви на 900 оборота след запалването, сменил съм два акумулатора единия излетя, защото си мислех, че от него но уви не беше. Аз се чудя да не са някакви свещи, скоро я карах на диагностика, но нищо не казаха за това, макар че ще имам идикация ако е изгоряла някоя...
                  Гледай ги в самия момент на завъртане на стартера, а не след като запали! Пусни запис на графиката от оборотите, ако всичко е наред трябва да завърти с около 1000 оборота.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
                  164, 156, GTV V6 turbo 🏎, 147 - ex 🚘

                  Comment


                  • #10
                    Ти наясно ли си с колко оборота върти стартера? Недей да лъжеш човека като не знаеш. На стартер оборотите са 200 или малко над 200.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от pi4_s_bravo Покажи съобщение
                      Ти наясно ли си с колко оборота върти стартера? Недей да лъжеш човека като не знаеш. На стартер оборотите са 200 или малко над 200.
                      Тъй-като говоря от опит и пресен случай пак ще кажа: за да запали мотора стартера трябва да го завърти с около 1000 оборота. За обороти на стертер търсих в темата, но не открих някои да е писал. Ако е възможно да ми помогнеш.
                      Иначе твърдо заявявам, че с 200 оборота на мотора колата не пали!!!
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW
                      164, 156, GTV V6 turbo 🏎, 147 - ex 🚘

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от DEGWEED Покажи съобщение
                        Тъй-като говоря от опит и пресен случай пак ще кажа: за да запали мотора стартера трябва да го завърти с около 1000 оборота. За обороти на стертер търсих в темата, но не открих някои да е писал. Ако е възможно да ми помогнеш.
                        Иначе твърдо заявявам, че с 200 оборота на мотора колата не пали!!!
                        Когато искаш да запалиш дизел с бутане и той запали на половин метър мислиш ли, че за този половин метър прави 1000 оборота? Със стартер е същото, само дето не буташ.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          И с един оборот може даже

                          https://www.youtube.com/watch?v=El-v-L1nVmE
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от DEGWEED Покажи съобщение
                            Тъй-като говоря от опит и пресен случай пак ще кажа: за да запали мотора стартера трябва да го завърти с около 1000 оборота. За обороти на стертер търсих в темата, но не открих някои да е писал. Ако е възможно да ми помогнеш.
                            Иначе твърдо заявявам, че с 200 оборота на мотора колата не пали!!!
                            Ако имаш впредвид, че стартерът се върти с не по-малко от 1000 оборота, то - прав си.

                            Ако имаш впредвид това, че коляновият вал, задвижван от стартера се върти с 1000 оборота, то - грешиш.

                            Както казаха по-горе, оборотите на КВ, задвижван от стартера при студен старт са около 200/мин.
                            Last edited by ecotronic; d.m.y г., 12:49.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                              Ако имаш впредвид, че стартерът се върти с не по-малко от 1000 оборота, то - прав си.

                              Ако имаш впредвид това, че коляновият вал, задвижван от стартера се върти с 1000 оборота, то - грешиш.
                              В номер шест ясно е написал за двигателя.
                              На всеки се е случвало да запали с последно издихание на акумулатора, когато оборотите са били далеч от 200, камо ли от 1000 дори на стартера
                              Last edited by lordliness; d.m.y г., 13:11.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X